Ερώτηση για τους Πυρήνες

daisy_medium
από παπ 11:02μμ, Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009
(Τροποποιήθηκε 2:13μμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009)
Απορώ

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1104826

Μια απορία διαβάζοντας την επιστημονική προκύρηξη των Πυρήνων.

Ποιοι ακριβώς δεν αποτελούν στόχο. Οι δεξιοί είναι στόχος. Οι κεντρωόι επίσης, συμπεριλαμβανομένων και των "πρώην" αριστερών. Εννοείται βέβαια και οι ανανεωτικοί του Σύριζα. Μας μένει λοιπόν ένα ποσοστό της τάξεως του 3% που ψηφίζουν Συριζα και λοιπές δυνάμεις με σταυρό στην Αριστερή πτέρυγα. Αντε βάλε και το 7 του ΚΚΕ, που μαλάκες κι αυτοί, αλλά οχι στόχοι. Ποιανού το δίκιο επικαλούνται αυτοί οι τύποι?

Το φοβερό είναι πως, πέραν των επιθέσεων σε θρύλους της αριστεράς, όπως ο Μίκης, που το καθίκι είχε το θράσος να έχει αποκτήσει διεθνή φήμη τη δεκαετία του 60 ούτως ώστε γλίτωσε τα βασανιστήρια στη χούντα, διατυμπανίζουν πως δε σταματάει πουθενά το έργο τους προς τον κοινωνικό διαφωτισμό. Αυτό αποκομίζω εγώ διαβάζοντας πως κανείς περαστικός δεν πρέπει να ακουμπήσει ύποπτα αντικείμενα, γιατί "για κάποιο λόγο είναι εκεί". Αυτή η απίστευτη αλαζονεία είναι να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο.

Τουλάχιστον οι προθέσεις τους είναι πιο αγνές από τους κάφρους της σέχτας.


Προσθέστε τα σχόλιά σας

1104833
από . 11:10μμ, Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009
επικαλούνται το δίκιο αυτών που δεν είναι κοματόσκυλα


1104838 
κομματοσκυλα
από παπ 11:27μμ, Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009
Ουτε εγώ είμαι κομματοσκυλο, αλλα δεν επικαλουνται το δικιο μου. Τα νουμερα τα εδωσα για μια αντανακλαση του που εντασσεται ο καθενας πολιτικα, οχι κομματικα. Η κομμωτρια κι ο μπακαλης που ψηφιζουν ΝΔ δεν ειναι κομματικοι, απολιτικ και ηλιθιοι ειναι.


1104847
Προς παπ
από ... 11:44μμ, Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009
Να προσεχουμε λιγο πως μιλαμε για αγωνιστες. Δεν μπορεις να αποκαλεις καφρους με οσους διαφωνεις. Ειναι βαρια κουβεντα.

Τελικα τι ειναι μεγαλυτερη καφριλα;
Η απαθεια απεναντι στην κρατικη βια; ή η ενοπλη αντισταση;


1104867
Προς τον
από απο πανω 0:49πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009
Ολοι αγωνιστες ειμαστε, φιλε. Αν θεωρεις περισσοτερο αγωνιστες αυτους που βαζουν εκρηκτικους μηχανισμους απο οσους συμμετεχουν ενεργα σε πορειες και συνελευσεις, τοτε διαφωνουμε εντελως.


1104875
Φοβεροι αγωνιστες μεσω πληκτρολογιων
από Αναρχικος 1:32πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009
Αγωνιστης δεν εισαι οταν  αραζεις την κωλαρα σου σε μια καρεκλα και ψαχνεις τροπους εκφρασης μεσω πληκρολογιου και οθονης.. Δεν υπαρχουνε αγωνιστες ρε φιλε.. Το να λεμε ολοι την γνωμη μας ανωνυμα ειναι παρα πολυ ευκολο.,  στις πραξεις ειναι που δεν το χουμε.. και σωστο θα ηταν να ανοιγαμε μερικα βιβλια πριν προσπαθησουμε για αλλη μια φορα να πεισουμε τους εαυτους μας πως ναι ο Μικης Θεοδωρακης εκανε διακοπες στην ασφαλεια. Εγω βολεμενος οπως και σεις μπορω να απαξιωσω ολους τους αγωνιστες. Μετα ομως θα ηταν ειρωνεια να αυτοαποκαλεστω 'αγωνιστης'. Μαλακας δεν γεννιεσαι γινεσαι...

1104878
Tι κομπλεξ είναι αυτά;
από ... 1:36πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009
Φίλε αν σου έχει γίνει έμμονη ιδέα πως δεν είσαι αρκετά μάγκας αν συμμετέχεις σε πορείες και συνελεύσεις πρέπει να το αντιμετωπίσεις.

Υγ: Ο Μίκης ήταν ένας μεγαλοφυής μουσικός και τα τελευταία 20 χρόνια είναι καραγκιόζης- πολιτικά τουλάχιστον.


1104884
Σχολιο για το σχολιο
από Αναρχικος 1:54πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009
χε το θράσος να έχει αποκτήσει διεθνή φήμη τη δεκαετία του 60 ούτως ώστε γλίτωσε τα βασανιστήρια στη χούντα


νταξει φιλε, φαινεται οτι μονο  espresso διαβαζεις..,, ναι του κανανε και ενεση ταλεντου και απεκτησε τοσο φοβερη φημη για να γλιτωσει α βασανιστηρια που αν ειχες ιδεα απο ιστορια τουλαχιστον την μοντερνα θα ηξερες πολυ καλα ποσα ασχημα περασε ενας τετοιος ανθρωπος.. αλλα ναι εσυ ακομα βασανιζεσαι να ξεπερασεις την αναρχοσυνη των αλλων εδω μεσα με το να απαξιωνεις τα Δεδομενα. 
θα παρακαλουσα πολυ  να δημοσιευτει και αυτο οχι μονο η σαπιλα σας...

από @ 1:56πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

to 8ema einai omos me ti stoxeysi to kaneis.exeis ka8olou skopo na alla3eis tin koinonia,kapio protagma i kapio orama???
oi sygkekrimenoi den exoun kai opos dilonoun den tous endiaferei na apoktisoun.gi ayto kai einai midenistes.sevasto men den 8a akolou8iso de
8a protimiso ton "enalaktismo",tis florosyneleyseis,ta parka, tis poreies,ta ergasiaka klp
oi fostires na paroun tous moutzaxentin tous kai as akolou8isoun to dromo tous.sevastos o agonas tous,
pros to paron omos ta e3arxeia paramenoun stratokratoumena kai ta kommanta den einai arketa gia na tous dio3oun.
eimai periergos ti 8a epikalounte tora oi fostires tou antartikou.oti den exoun arketo kosmo na kanei  pio dynamika pragmata aphifontas tin parousia ton mpatson??
aytoi den einai pou legane oti einai ikanoi gia ola,kai oti panta 8a apantane.
alla se pion na apey8in8oun stous enallaktikous i stous 3epoulimenous anarxikous...


1104888
Περι καφρων
από παπ 1:58πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009
Οχι εγω πραγματικα δε θεωρω αγωνιστη κανενα θρασυδειλο που παιρνει το κουμπουρι κι αρχιζει και βαραει οργανα. Συν οτι, οσον αφορα στην αντιμετωπιση απεναντι στους μπατσους, η λογικη οτι εκανε κι εδειξε ενας μπατσος αρα εκαναν κι εδειξαν ολοι και αρα να τιμωρηθουν ολοι αναλογως ειναι βαθυτατα φασιστικη (οχι θεωρητικα, απολυτως πρακτικα, αυτοι ηταν η λογικη αντιποινων ολων των φασιστικων καθεστωτων). Καθε κοινωνικη ομαδα αντανακλα στον ενα η στον αλλο βαθμο το κοινωνικο συνολο. Ας πουμε πως η αστυνομια απαρτιζεται κατα 80% απ'τους τραμπουκους των γυμνασιακων μας χρονων, και κατα 20% απο ενα αντιπροσωπευτικο δειγμα της κοινωνιας. Το να τους βαζεις ολους στο ιδιο καζανι χωρις ειδικευσεις ειναι δειγμα ολοκληρωτισμου και δε συμβαδιζει με πολυ βασικες αριστερες αρχες, κατ'εμε τουλαχιστον.


1104893
καλά τα λές,αλλά
από αναρχοκομμουνιστής 2:26πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009
Συμφωνώ με πολλά απο όσα λές για τη ΣΠτΦ αλλά οι μπάτσοι δεν έχει σημασία αν είναι καλοί ή κακοί.Δεν θέλουμε καλούς ανθρώπους στην αστυνομία.Είναι ο κοινωνικός τους ρόλος που είναι πρόβλημα.Είναι οτι φρουρούν ένα σύστημα που συντηρεί την κοινωνική αδικία.Αυτό είναι το πρόβλημα.Στην προσωπική τους ζωή μπορεί να είναι και τα καλύτερα παιδιά.Δεν είναι εκεί το θέμα.

1104894
μην τρελαθουμε κιολας....
από Νασράλα 2:38πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009
οχι και αγωνιστες τωρα οι τυποι των πυρηνων της φωτιας και της φραξιας μ*****ς.....

στην καλυτερη περιπτωση ειναι φαντασμενοι θερμοκεφαλοι και στην χειροτεροι ασφαλιτες και βαλτοι...

αλλο πραγμα να λες πως ειναι αποπροσανατολιστικο το ολο θεμα με την τρομοκρατια(αληθεια αυτος ο χωρος ποσους θελει?) και οτι τρομοκρατια ειναι το κρατος και η εργοδοσια και οι μηχανισμοι του. 
και αλλο να βαφτιζεις αγωνιστες και ενοπλο αγωνα αυτη τη σαχλαμαρα,ας ηρεμησουμε λιγο...

εδω μιλαμε για ενα νεο τροπο δρασης που δεν βλεπει πουθενα συμμαχιες ουτε με τα μικροαστικα στρωματα ουτε καν με τα εργατικα και ακομα ουτε με κομματια του κινηματος.
Δεν μιλαμε για δρασεις τυπου 17Ν ή ερυθρων ταξιαρχιων που στοχευαν καθαρα τους μεγαλοαστους

Απο την στιγμη που ο καθενας μπορει να ταυτιστει με τα "θυματα" αυτων των δρασεων τοτε μαλλον αυτες αγγιζουν τα ορια της πραγματικης τρομοκρατιας μιας και δρουν προς οφελος του (πραγματικου) αντιπαλου!

1104896
Το ζήτημα όπως έχει τεθεί είναι άκυρο
από Αναρχικός 3:07πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009
Κατά συνέπεια και η συζήτηση που ακολουθεί το post. Δεν θέμα απλώς στοχοθεσίας αλλά αναφορών και φιλοσοφίας.Η επιρροή της αστικής αντι-κοινωνικής ρητορεία είναι εμφανής στον λόγο και της συγκεκριμένης οργάνωσης.Και αυτό είναι η πρώτη και βασική διαφοροποίηση που διαπερνά και τις επιμέρους.Εάν το ζητούμενο δεν είναι η κοινωνική χειραφέτηση(και πως μπορεί να είναι αν η κοινωνία αντιμετωπίζεται ως εχθρική στο σύνολό της),τότε τα όποια χτυπήματα δεν αποτελούν παρά κινήσεις μίας αυτο-θεωρούμενης πρωτοπορίας η οποία ορίζει μάλιστα και "επαναστατικό υποκείμενο".Τον εαυτό της και ένα κομμάτι της μητροπολιτικής νεολαίας. Από αυτή την αντίληψη-της πρωτοπορίας που διαχωρίζει τον εαυτό της από το κοινωνικό εμφανιζόμενη ως ανώτερη- προκύπτει στην πραγματικότητα και η επίθεση στους αναρχικούς μέσα από τα κείμενα της οργάνωσης.Οι όροι "γελάσαμε" "προδοθήκαμε" κ.τ.λ. αναδεικνύουν τον συναισθηματισμό ως υποκατάστατο της κριτικής σκέψης ο οποίος έχει μάλιστα δηλωθεί και ως ζητούμενο σε άλλη προκύρηξη("να σκεφτόμαστε λιγότερο και να σκεφόμαστε περισσότερο"). Οι δε απαξιωτικές αναφορές για την συμμετοχή σε αγώνες που ήταν μερικοί,με την ταυτόχρονη αποσιώπηση της διάχυσης του αναρχικού λόγου και της άμεσης δράσης,αναδεικνύει την ανιστορική προσέγγιση.Σε κάθε περίπτωση οι επαναστάτες συμμετείχαν σε κοινωνικές συγκρούσεις προσπαθώντας να οξύνουν την σύγκρουση με το κράτος.Και κάθε φορά που τα κατάφερναν γεννιόντουσαν και μεγαλειώδεις μάχες.Η άρνηση της συμμετοχής σε αυτές στο όνομα της "καθαρότητας" το μόνο που έχει παράγει είναι την απομόνωση και την απομάκρυνση από το πεδίο του πραγματικού προς όφελος του ιδεαλισμού και της "επαναστατικής" "τάξης" που αυτοεπιβεβαιώνεται μέσω της ίδιας της αποτυχίας. Τέλος σε ότι αφορά το αντάρτικο και της στοχεύσεις του.Κανένα μέσο αγώνα δεν καθαγιάζεται.Ειδικά όταν μιλάμε για επιχειρήσεις συμβολικού χαρακτήρα(γιατί η τοποθέτηση μηχανισμού σε είσοδο πολυκατοικίας είναι απόλυτα συμβολική) ο λόγος που τις συνοδεύει έχει ιδιαίτερη σημασία.Η αυτο-αναφορικότητα και η γραμμή αντιπαράθεσης με υπονοούμενα και αναφορές "καφενειακού" τύπου αναδεικνύει ότι το προκείμενο δεν είναι απλώς το χτύπημα του κράτους και της εξουσίας ή συμβόλων τους.Είναι ταυτόχρονα και η αποδόμηση ενός συγκεκριμένου ρεύματος-παρά την κίνηση που προκύπτει παράλληλα με στα πλαίσιά- του έτσι ώστε να προκύψουν οφέλη για αυτόν που κινείται. Με απλά λόγια εισοδισμός και πολιτικάντικες τακτικές.Τα "κινήματα" δεν έχουν την αποκλειστικότητα στην παρουσία αντίστοιχων πρακτικών και λογικών.Είναι φανερό με βάση και τις τελευταίες προκυρήξεις πως και στο "αντάρτικο" ενυπάρχουν και δηλώνονται με αλαζονεία αντίστοιχες τάσεις.

1104901
ξεκολλατε οι μαγκες απο πανω!
από καποια 3:47πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

νομιζω επικρατει μια συγχιση στο ολο θεμα περι ανταρτικου. γενικα παρατηρειται μια διστακτικοτητα στο χωρο να αποδεχτει ή και να επικροτησει χωρις δευτερη σκεψη ενεργειες κ τακτικες συγκεκριμενων ομαδων.πολλοι ισως να συμφωνουν με τετοιου ειδους πρακτικες ομως σε καμια περιπτωση δεν πιστευω πως εκφραζουν κ το συνολο του χωρου.
τωρα,οσον αφορα στους πυρηνες κ τη σεχτα σαφως και θεωρουνται αγωνιστες,ισαξιοι με ολους τους συντροφους που αγωνιζονται στο δρομο,σκανε σε συνελευσεις,συμμετεχουν σε πορειες κλπ κλπ. η μονη διαφορα που θα μπορουσα να διακρινω στις ομαδες αυτες ειναι ως προς τον ΤΡΟΠΟ ΔΡΑΣΗΣ και τιποτα παραπανω.
αυταα


1104910
μια απορια....
από Barbarossa 4:43πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009
παπ, δεν μας ειπες τι ακριβως εννοεις επιστημονικη προκηρυξη?

1104911
παπ φίλε μου καλέ
από πρώτα από όλα 4:53πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009όσοι χτυπάνε μπάτσους δεν το κάνουνε γιατί έχουν κάτι προσωπικό με τους ίδιους, αλλά με τον ίδιο το θεσμό που εκπροσωπούν. θα μου πεις ότι για να κτυπήσει κανείς θεσμούς θα ήταν καλύτερο να κτυπάει υψηλόβαθμους. Έλα όμως που αυτοί, ο μαντζούνης, η σοφία, ο νεκτάριος, είναι αυτοί που τους φυλάνε τους διάφορους μεγαλόσχημους. Είναι αυτοί οι χαμηλόβαθμοι-τα εξιλαστήρια θύματα των υπηρεσιακών ηγεσιών, των πολιτικών ηγητόρων, που δέχονται, ανάθεμα αν ήξεραν το γιατί και αυτοί,  να ρισκάρουν τη ζωή τους στο δρόμο με αντάλαγμα μισθούς πείνας, και να δέχονται εντολές από τους γραφειάτους με τις γραβάτες και το τουπέ του ανωτέρου, που θέλουν να πετυχαίνουν μόνο και μόνο για να βελτιώνουν τις καριέρες τους. . Γιατί αυτή  είναι η μη τη χέσω "ηθική" της ιεραρχικής κοινωνικής δόμησης που έχουν αποδεχτεί, άλλοι από ανάγκη, άλλοι από αδυναμία, και άλλοι επειδή φιλοδοξούν να ξεκινήσουν από χαμηλά για να φτάσουν κάποια στιγμή ψηλά και να βγάλουν τα απωθημένα σε όσους καινούριους θα έχουν στη δούλεψη τους μεταγενέστερα.
δευτερευόντως, τι είναι ρε μαγκίτη οι αριστερές αρχές; τίποτα θέσφατα που πρέπει όλοι να ακολουθούν; δεν κατάλαβες ότι όλα αυτά απέτυχαν, πως ανήκουν στο παρελθόν, πως αφορούν μονάχα κομματόσκυλα, γραφικούς και συναισθηματικά εξαρτώμενους; αν πιστεύεις πως ο ανθρωπισμός της αριστεράς θα βοηθήσει στην απελευθέρωση από αυτό  τον κωλόκοσμο, δεν έχεις παρά να εμπιστευτείς τον τσίπρα και την παρέα του. καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό, έτσι;
οι αγώνες του σήμερα πρέπει και θα είναι για όσους σέβονται τους εαυτούς τους αντιεξουσιαστικοί... Φυσικά δε θα συμφωνήσεις, όπως και πολλοί άλλοι, αλλά ας είναι... Κανένα πρόβλημα και πάμε παρακάτω στο πρωτελευταίο..
Οι τύποι δεν επικαλούνται κανενός το δίκαιο. Εξάλλου όπως σου είπε και ο από πάνω είναι μηδενιστές.Έτσι απλά επιτίθονται σε ότι δεν τους αρέσει. Το ξέρω πως αυτό δεν σου αρκεί, αλλά εμένα μου κάνει αρκετό για να τους βλέπω με συμπάθεια. Εδώ και καιρό στα κείμενα τους εξηγούν με ποιους είναι. Είναι με όποιους σιχαίνονται αυτόν τον κόσμο και θέλουν να του επιτεθούν. Ούτε καν με αυτούς που υποφέρουν από αυτόν και απλά γκρινιάζουν...
Και τώρα το τελευταίο... Αν θεωρείς θρασύδειλο κάποιον που ρισκάρει ισόβια ή μια σφαίρα στο κεφάλι ή αλλού, τότε μάλλον δε θα έχεις πετάξει ούτε μια πέτρα στη ζωή σου....

1104933
ρε παπ
από ελεος 10:15πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

ασφαλιτης είσαι η απλα πιτσιρίκι που ξαφνικά νομίζει οτι τα έμαθε όλα ,και μπορεί να πει ποιος είναι και δεν είναι επαναστάτης.Οταν γίνεται επιθεση στους μπάτσους, με πέτρες οπως έγινε το δεκεμβρη,η με όπλα η οτιδήποτε,δεν γίνεται για να τιμωρήσεις τους κακούς μπάτσους,αλλα σαν επαναστατική πράξη ενάντιων του θεσμού του ίδιου,σαν προστάτη του καθεστώτος.Μορφή τιμωρίας μπορεί να είχαν οι παλαιότερες λενινιστικές οργανώσεις που η αντίληψη τους ηταν πιο αντιπολιτευτική  και ίσως και να μην ήταν ενάντια του θεσμού της αστυνομίας γενικότερα.



1104935
σορυ
από αργησα 10:18πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009
να ποστάρω το αρθρο και είχε ηδη απαντήσει άλλος συντροφος που λεει τα ίδια πράγματα,οποτε η απαντηση ειναι  χωρις να εχω υπολογισει το αποπανω μυνημα σου.


1104939
να τα μας
από εντάξει 10:30πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009
Τζαμπα πληκτρολογηση για το καθε βλάκα που έμαθε το ιντιμιντια απο το μέγκα,
και ηρθε να μας πουλήσει τηλεχριστιανική κατήχηση...όξω ρε,αν δεν συμφωνείς με την επαναστατική βία ,τοτε συμφωνείς με την καθεστωτική,και αυτο σε κάνει εχθρο.Είτε θέλεις να το καταλάβεις η όχι.



1104952
to mpoulo kseftilismenoi
από a 11:14πμ, Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009
trvate gia ton kafe sas sta eksarxia kseftiles.to koutsobolio stoixizei kai na to thimaste

daisy_medium